Stina Melin, Marknadschef på Sveriges Annonsörer, berättar bland mycket annat om:

- Om att “fira nyår” mitt i sommaren

- Att Sveriges Annonsörer fyller 100 år och hur man håller sig relevant under ett sekel

- Vad man får som medlem i Sveriges Annonsörer

- Fördelarna med att “Effektcertifiera” sig själv, sin marknadsavdelning och sin ledningsgrupp

- Eventet 100-wattaren och arbetet med att analysera vilken marknadskommunikation som ger den bästa effekten

- Vad man bör göra om man är ny i marknadschefsrollen

- Återkommande frågeställningar som medlemmar ställer till Sveriges Annonsörers marknadsjuridiska rådgivning

- Initiativet CommToAct och hur kommunikation är en viktig del i förflyttningen till ett mer hållbart samhälle

- Eventet EFFDay som är en inspirationsdag på temat effekt


Varmt välkommen att lyssna!


Programledare: Martin Matiesen och Sandra Modée

Producent: Peder Groth, Dogwood AB

Länk till poddens hemsida: https://sverigesmarknadschefer.se/

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Martin Matiesen och Sandra Modée. Innehållet i podden är skapat av Martin Matiesen och Sandra Modée och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.