💼 Med en mängd av kanaler och strategier till vårt förfogande kan det vara utmanande att avgöra vad som verkligen skapar värde och genererar avkastning.


Vi kommer i detta poddavsnitt att utforska handlingskraftiga strategier och insikter för att boosta dina digitala marknadsföringsinsatser. Vi kommer att dyka ner i kärnelementen för att maximera ROI inom digital marknadsföring för B2B - För att i slutändan uppnå högre avkastningar och ROI.


Under avsnittet diskuterar vi:

📈 Hur kan B2B-företag identifiera och rikta in sig på sin ideala målgrupp?

📈 Vad bör man tänka på som B2B-marknadsförare vid val av digitala marknadsföringskanaler?

📈 Hur kan man som marknadsförare inom B2B använda data för att driva ROI?

📈 Soft vs. hard leads

📈 Account based marketing (ABM)

....och mycket mer!


I dagens avsnitt hör du Carl-Gustaf Kesselman[Head of Agency] och ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Alexandra Rönndahl⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ [Head of marketing] på Topvisible.


🔎 Har du några frågor om ämnet eller annat inom digital marknadsföring? Hör av dig enkelt till oss på: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠info@topvisible.se⁠⁠⁠⁠⁠⁠ellervia telefon 010 – 17 16 888.


Dela gärna avsnittet med en kompis eller kollega som kanske också vill veta mer 🙌

Och du, glöm inte att prenumerera på podden så missar du aldrig ett nytt avsnitt. 🤩


Tack för att du lyssnar 💜

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Topvisible. Innehållet i podden är skapat av Topvisible och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.