🚀 Från planering till konvertering - Har du en process och plan för ditt företags innehåll och synlighet online?
I dagens avsnitt diskuterar vi den viktigaste komponenten i din marknadsföringsstrategi: content planering.
Från att skapa engagerande innehåll, till att optimera för SEO och konvertering, vi täcker det mesta.
Lär dig hur du bygger en effektiv och strukturerad content plan som stödjer dina affärsmål, samt drar nytta av de senaste trenderna inom content marketing.
Med praktiska tips och insikter från vår expert Magnus Äng, är detta avsnitt ett måste för alla marknadsförare som vill ta sin content marketing till nästa nivå.
I dagens avsnitt hör du Magnus Äng [CEO] och Alexandra Rönndahl [Head of marketing] på Topvisible.
Några frågor vi diskuterar:
Varför ska man ha en content plan?
Hur påverkar SEO innehållsplaneringen?
Hur säkerställer man att content planen stödjer affärs- och marknadsföringsmålen?
Vilka är de vanligaste misstagen företag gör?
Hur kan man mäta och utvärdera effektiviteten?
- Klicka på play och ta del av hur du kan optimera din innehållsstrategi direkt!
🔗 Länkar:
Ladda ner content plan [MALL]
Topvisible Insights - Effektiv content plan & SEO-verktyg
Ladda ner Workbook - Content marketing för B2B
Så skapar du en content plan med ChatGPT
Pillar page Guide - Vad? Varför? Hur?
www.topvisible.se
🔎 Har du några frågor om ämnet eller annat inom digital marknadsföring? Hör av dig enkelt till oss på: info@topvisible.seellervia telefon 010 – 17 16 888.
Dela gärna avsnittet med en kompis eller kollega som kanske också vill veta mer 🙌
Och du, glöm inte att prenumerera på podden så missar du aldrig ett nytt avsnitt. 🤩
Tack för att du lyssnar 💜