Vi har klarat det! En svensk klassiker. Stolta kan vi nu reflektera tillbaka på det här året. VI har lidit, skrattat, gråtit, kollapsat och skrikit. Vad var bäst? Och vad skulle vi göra annorlunda om vi hade gjort det igen. In och lyssna och förhoppningsvis kan alla klassikertaggade där ute få lite tips på vad som är bra att göra, men kanske framförallt vad ni inte bör. Enjoy!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
sofialinjo. Innehållet i podden är skapat av sofialinjo och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.