Sofia har mardrömmar om Lidingö och Lovisa har problem med träningen. Vi diskuterar om det är okej att gå i backarna och ställer oss frågan: 'Kommer vi någonsin göra klassikern igen?'
In och lyssna nu när loppet med stort L närmar sig!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
sofialinjo. Innehållet i podden är skapat av sofialinjo och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.