Sofia har mardrömmar om Lidingö och Lovisa har problem med träningen. Vi diskuterar om det är okej att gå i backarna och ställer oss frågan: 'Kommer vi någonsin göra klassikern igen?'

In och lyssna nu när loppet med stort L närmar sig!

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör sofialinjo. Innehållet i podden är skapat av sofialinjo och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.