Vi har kört backintervaller i en mördarbacke, ett pass som tyvärr inte visar sig varit så imponerande som vi trodde. Visar Garmin fel eller är vi helt enkelt riktigt usla på att springa i backar? Ångesten inför Lidingöloppet är ett faktum, och ovanpå all stress visar det sig att vi troligtvis kommer behöva köa och gå i början av loppet. Tjoho!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
sofialinjo. Innehållet i podden är skapat av sofialinjo och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.