Härliga höst! Nu smyger vi igång hösten med ett tillbaka-avsnitt. Lite lågmält, eftertänksamt... och kanske lite snurrigt får man nog säga.  Det handlar om elementen, om intentioner och fokus. Och yoga såklart. Så roligt att vara tillbaka. Vi har verkligen saknat er. Sat Nam fina yogisar!

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Cecilia Humble & Jenny Andersson. Innehållet i podden är skapat av Cecilia Humble & Jenny Andersson och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.