Kjell & Company tar Black Friday till nästa nivå – där reafestens viktigaste vinst är kundnöjdheten. I veckans avsnitt av E-handel 360 gästas vi av Andreas Rylander, vd på Kjell & Company, som berättar om hur denna gigant inom hemelektronik planerar för Black Friday. Med över 100 butiker, en stark kundklubb och omfattande e-handel är Kjell & Company en omniaktör med flera ben att stå på – och vi får en unik inblick i hur företaget hanterar årets största kampanjperiod.

Andreas berättar om allt från förberedelserna inför Black Friday till vikten av rätt produkter, kommunikationen och hur 30-dagarsregeln påverkar kampanjerna. Vi får även ta del av deras största framgångar och lärdomar från tidigare år, samt Andreas bästa tips för att maxa både försäljning och lojalitet. Dessutom: Andreas tippar årets Black Friday-produkt!

Ett fullmatat avsnitt för dig som vill förstå hur en framgångsrik aktör jobbar med Black Friday.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Svea Bank & Prisjakt. Innehållet i podden är skapat av Svea Bank & Prisjakt och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.