I veckans avsnitt pratar vi mer om Hannes lopp runt Södermalm. Han valde för ovanlighetens skull att springa loppet utan klocka. Hur gick loppet för Hannes och hur ska man tänka om man också vill prova att tävla utan att ha sin klocka runt handleden.


Hannes tränar på mot Långlöparnas kväll och är klar med de tuffa passen!

Molle å andra sidan har gjort sitt första kvalitetspass sedan återkomsten och är kanske inte så kass ändå... Lyssna in för att få reda på mer.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Hannes och Molle. Innehållet i podden är skapat av Hannes och Molle och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.