Medverkande: Idor Svensson, leg psykolog, specialist i klinisk och pedagogisk psykologi, professor i klinisk psykologi Linnéuniversitetet och Therese Björnstam, psykolog centrala barn- och elevhälsan Norrköping (intervjuare)
Assisterande teknik och dess plats i skolan kan väcka funderingar när allt fler röster höjs för att öka andelen tryckta läromedel i skolan. Lyssna på när Idor Svensson, professor och forskare, samtalar med Therese Björnstam om hur assisterande teknik utgör ett komplement i undervisningen, för vem det är absolut nödvändigt och hur lärare kan nyttja tekniken på bästa sätt.
För dig som vill veta mera vänd dig till centrala barn- och elevhälsan i Norrköping.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Barnochelevhalsopodden. Innehållet i podden är skapat av Barnochelevhalsopodden och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.