Inside Blågult summerar ännu en dag med landslaget. Ett oroande besked får oss att så smått ifrågasätta den hyllade Graham Potter. I övrigt:

*Charmade utländska journalister: ”Avundsjuk!” *Besvikelsen på spelarna: ”Fan inte sett en tunnel” *Varför bär alla hatt? ”Det är sombreros, cowboyhattar och basebollkepsar” Medverkande: Per Bohman, Linn Nordström och Malin Wahlberg.

Kontakt: podcast@aftonbladet.se Ansvarig utgivare: Lotta Folcker

Mer mästerskapssnack finns på vår samling med avsnitt om Fotbolls-VM.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Sportbladet. Innehållet i podden är skapat av Sportbladet och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.