Inside Blågult summerar ännu en dag med landslaget. Ett oroande besked får oss att så smått ifrågasätta den hyllade Graham Potter. I övrigt:
*Charmade utländska journalister: ”Avundsjuk!”
*Besvikelsen på spelarna: ”Fan inte sett en tunnel”
*Varför bär alla hatt? ”Det är sombreros, cowboyhattar och basebollkepsar”
Medverkande: Per Bohman, Linn Nordström och Malin Wahlberg.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Sportbladet. Innehållet i podden är skapat av Sportbladet och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.