Inside Blågult spanade på träningen och såg hur Alexander Isak och Viktor Gyökeres plötsligt var bästa vänner.
PR-kupp – eller är vi onödigt konspiratoriska?
Mer från podden:
*Dödar stjärnans dröm: ”Förtjänar inte att ta hand om landslaget”
*Fifa-bossens märkliga besök: ”Framstår som en syokonsulent”
*Benjamins Nygrens show: ”Han njuter”
Medverkande: Per Bohman, Malin Wahlberg och Johan Flinck.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Sportbladet. Innehållet i podden är skapat av Sportbladet och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.