De finsktillverkade promotionmodellerna i plast som Saab och Volvo sålde på 1970- och 80-talen var detaljerade och verklighetstrogna. De följde årsmodellsändringarna och fanns i massor av olika färger. Idag är de samlarobjekt. Carl och Wilhelm bjuder in Magnus Sandlund som inte bara "vädrar" modellbilar på ett mycket skickligt sätt, han driver också en Facebookgrupp om Stahlbergbilarna som de brukar kallas. Stötta gärna podden genom att köpa ett klistermärke på www.raketbild.nu

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Våra klassiker. Innehållet i podden är skapat av Våra klassiker och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.