Nu när värmen och ljuset har återkommit gäller det att passa på att använda entusiastbilen. Fredrik tar helst sin Renault 5TS, Calle kör sin Mercedes-Benz 190E som vilken bil som helst och Carl har sålt sin V70 för att inte bli för bekväm. Nu ska han bara åka roliga bilar! Dessutom pratar vi om jazzpianistens Ford Mondeo ST220 – hur ska den hamna hos rätt ägare? Stötta oss gärna genom att köpa ett klistermärke: www.raketbild.nu

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Våra klassiker. Innehållet i podden är skapat av Våra klassiker och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.