EM-Snack
Avsnitt

41. Gråtande storstjärna och ont i näsan

Dela

I dagens avsnitt snackar vi om gårdagens två matcher. Det blir snack om en gråtande Ronaldo, om den trötta tillställningen mellan Frankrike och Belgien, och om Sloveniens charm. Dessutom snackar vi upp de två sista åttondelarna som spelas i afton

Mer mästerskapssnack finns på vår samling med avsnitt om Fotbolls-VM.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör SvenskaFans.com. Innehållet i podden är skapat av SvenskaFans.com och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.