Ytterligare två grupper har spelats färdigt, där en av dem blev en svängig historia. Vi tar på oss dumstruten när vi konstaterar att Österrike vinner Grupp D, och riktar skarp kritik mot såväl det franska som det engelska landslagen.

Mer mästerskapssnack finns på vår samling med avsnitt om Fotbolls-VM.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör SvenskaFans.com. Innehållet i podden är skapat av SvenskaFans.com och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.