Hur effektiviserar man marknad och sälj med hjälp av data och automatiseringar? Tillsammans med Emma Storbacka, VD på Avaus pratar Erik om vikten av att förstå och alltid hålla fokus på kunden. Emma förklarar varför Avaus kan ses som en effektiviseringsbyrå och varför frågan “vem äger kunden internt” är helt avgörande för att lyckas med modern marknadsföring. 

 

Om gästen: 

Emma Storbacka är vd på Avaus. Hon är en av de starkaste rösterna i Norden när det kommer till hur marknadsföringens landskap förändras med användningen av data, personalisering och automatisering. Hon ses oftast som talare på konferenser där hon förespråkar hur kombinationen av data och kundfokus leder till affärsutvecklande personalisering. 

 

Här finner ni mer information om Avaus: https://www.avaus.com/

Emmas LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/emmastorbacka/

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Erik Modig. Innehållet i podden är skapat av Erik Modig och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.