Vad händer när performance-hetsen släpper och fler och fler bolag behöver få ordning på sitt varumärke för att överleva? Tillsammans med Arash Gilan, vd på marknadsföringsbyrån Viva Media finner Erik svaret på hur företag hittar rätt balans och maximerar värdet av sina marknadsinvesteringar. Samtalet handlar också om hur viktigt det är att förälska sig i marknadsföring.

 

Om gästen:

Arash Gilan är vd och medgrundare av marknadsföringsbyrån Viva Media. Han brinner för digitalisering, e-handel och varumärke och framförallt kombinationen av de tre. Förutom hans passion för marknadsföring drivs han av möjligheten att skapa saker tillsammans. Förutom att framgångsrikt växt Viva Media har Arash skrivit tre böcker om e-handel och driver även den mycket uppskattade VD-podden.

 

Här hittar ni hans senaste bok “En djävul på e-handel”: https://www.endjavelpaehandel.se/forfattarna

Hitta mer information om Arash här: https://www.arashgilan.com/bio

Här finner ni mer information om Viva Media: https://vivamedia.se

 

Länkar till kampanjer att förälska sig i: 

Volvo Trucks Live test series:  https://www.youtube.com/watch?v=dMiKvLbYPPE

Apple vs Pc: https://www.youtube.com/watch?v=7tYwt1rkK4Y&feature=emb_imp_woyt

Red Bull: The “Stratos” Campaign: https://www.youtube.com/watch?v=FHtvDA0W34I

Old Spice: https://www.youtube.com/watch?v=qSkMYGBtFI8&feature=emb_title

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Erik Modig. Innehållet i podden är skapat av Erik Modig och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.