Joceline Akgün och hennes syster Nathalie har gjort succé med frisörkedjan Creative Headz, och en av nycklarna stavas: kunderna älskar att komma tillbaka och köpa mer! Såklart blir vi nyfikna på hur de lyckats med det!

Därför delar Joceline Akgün sina bästa tips om:

– Hur du skapar en lojal kundbas        

– Hur man får kunderna att köpa mer och oftare

– Hur de jobbat med den digitala kundupplevelsen och sociala medier

– Var de inte bara är en frisörsalong utan också en contentbyrå

– De små sakerna som gör skillnad i kundupplevelsen

Och mycket mer.

Vill du också skapa otroligt nöjda kunder? Lyssna på detta!


I Ordinary People who do Badass Things berättar Sveriges främsta entreprenörer hur de gått från vanliga liv till att skapa landets häftigaste företag och varumärken. Programledare är entreprenören och författaren Gustaf Oscarson.

Alla avsnitt och intervjuer hittar du på www.driva-eget.se.

Ordinary People who do Badass Things ges ut av We are Business Nordic AB. Vi samlar och skapar världens bästa kunskap, verktyg, inspiration och nätverk inom företagande. Häng med!

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör We are Business. Innehållet i podden är skapat av We are Business och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.