Vi har varit på Garn på STPLN i Malmö! Mysigt. Och tittat i Lina Odells nya bok om folkdräkt och dräktlek. Vi har också vilda (nåja) stickfilosofiska diskussioner och grottar ner i oss i olika "garnproblem" (spoiler: garn är förstås inget problem).

 

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Nördic Knitting. Innehållet i podden är skapat av Nördic Knitting och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.