Vi har varit på Garn på STPLN i Malmö! Mysigt. Och tittat i Lina Odells nya bok om folkdräkt och dräktlek. Vi har också vilda (nåja) stickfilosofiska diskussioner och grottar ner i oss i olika "garnproblem" (spoiler: garn är förstås inget problem).
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Nördic Knitting. Innehållet i podden är skapat av Nördic Knitting och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.