Hockeymorgon
Avsnitt

Efter guldet: ”Vi har en tjuv i laget...”

Dela

Vi befinner oss i Skellefteås storhetstid! 5:e guldet sammanlagt och 4:e i närtid. Sedan 2010 har inget annat lag vunnit så många matcher som de svartgula från Norrland. Daniel Hermansson är redan tillbaka i Skellefteå Kraft Arena för att städa och hämta medaljen efter guldfesten. Han ger sina åsikter om vad som gör denna upplaga av SAIK så speciell. Andreas Johnson är inte på arenan, han sitter i bilen och ska handla dagen till ära. Han ger oss en ledtråd till vem som tog sönder Le Mat. Heino och Johanna sammanfattar slutspelet genom att ta ut varsitt All-Star-team och en MVP.

Programledare: Tobias Dahlberg I studion: Johanna Lagus & Christopher Heino-Lindberg Gäst på länk: Daniel Hermansson och Andreas Johnson

Mer mästerskapssnack finns på vår samling med avsnitt om Fotbolls-VM.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Aftonbladet Sportbladet. Innehållet i podden är skapat av Aftonbladet Sportbladet och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.