En favorit i repris med anledning av dramatikern Staffan Westerbergs bortgång. I avsnittet från 2014 pratade vi om barndomen i Umeå, att (aldrig) bli vuxen, teater, whisky & fanta, Keve Hjelm, att jobba som fan, Vilse i Pannkakan, att tro på andlighet, August Strindberg, att inte lägga pengar på kläder, paint, Lars Winnerbäck, åldrande, nya boken ”Hoppla” och givetvis en hel del om att känna sig som en hora på bokmässan.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
ACAST. Innehållet i podden är skapat av ACAST och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.