Vi är i mål! Ikväll smäller det! Halva Globen är fylld och snart står Markus på scen.  Det firar vi med att bjuda in Surret för att snacka ner senaste albumet Bastard. Vi ses ikväll! 

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Perfect Day Media. Innehållet i podden är skapat av Perfect Day Media och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.