Äntligen torsdag! Efter en snabbanalys av partiledardebatten så återvänder denna vecka SlösO och Skattner till både det nordkoreanska priset Årets Stadskärna som är på tapeten igen och elektrikerna som fortfarande inte jobbat. Utöver det så tar avsnittet upp Kvartals artikel om historiska slöserier, platsvarumärken, nya Slöseriombudsmän, Washington Monument-syndromet och ett eventuellt Stockxit???
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Slöseriombudsmannen. Innehållet i podden är skapat av Slöseriombudsmannen och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.