Hur företag kan optimera sin användning av HubSpot och skapandet av bra innehåll för att generera fler leads och effektivisera sina sälj- och marknadsflöden. Fredrik delar med sig av sina insikter om vikten av att ha en tydlig säljprocess, hur man bygger en stark grund i HubSpot, samt hur lead scoring kan hjälpa företag att identifiera kvalificerade leads. De diskuterar också vanliga misstag företag gör när de använder HubSpot och hur framtiden för B2B-marknadsföring kommer att påverkas av riktigt bra användargenererat innehåll.
-
Tidsstämplar i avsnittet:
00:00 Intro
02:59 Sälj- och marknadsflöden i HubSpot
07:21 Avancerade strategier för lead generation
18:11 Effektivisering av Innehållsproduktion
20:28 Testa och Optimera Innehåll
22:02 Kvalitet över Kvantitet
24:06 Misstag i HubSpot-användning
26:10 Framtiden för B2B-marknadsföring
27:00 Avslutande Tankar och To-Do
-
Vill du ha de bästa tipsen från podden på mailen?
Prenumerera på nyhetsbrevet och få de bästa tipsen från varje avsnitt direkt i din inbox: https://vaamazingsales.se/
-
Vill du få fler varma leads?
Automatisera hur du kontaktar dina prospekt via LinkedIn och email med hjälp av Vaam.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Josef Fallesen. Innehållet i podden är skapat av Josef Fallesen och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.