Per och William minns tillbaka till Allsvenskan på 00-talet. Den jämna Allsvenskan! Per minns hur det var att bo i Stockholm när Bajen tog sitt enda guld, medan William berättar om hur det var att vara lagmaskot på ÖSK - Djurgården på Eyravallen 2003.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
SvenskaFans.com. Innehållet i podden är skapat av SvenskaFans.com och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.