Allsvensk Nostalgi
Avsnitt

Allsvensk Nostalgi – 00-talet – ”Alla ville ha Källström”

Dela

Per och William minns tillbaka till Allsvenskan på 00-talet. Den jämna Allsvenskan! Per minns hur det var att bo i Stockholm när Bajen tog sitt enda guld, medan William berättar om hur det var att vara lagmaskot på ÖSK - Djurgården på Eyravallen 2003.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör SvenskaFans.com. Innehållet i podden är skapat av SvenskaFans.com och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.