Idag blir det tyvärr ingen video, det är Claras fel men hon är också bara en liten tjej som försöker sitt bästa och det måste man komma ihåg. Simon och Dessi är här och vi pratar om Office Depots huvudkontor, att stötta sina vänner, romans- och yoghurtbedrägerier och vad Martin Kellerman gör nuförtiden.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Gamang. Innehållet i podden är skapat av Gamang och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.