Efter NT:s granskning av missförhållandena inom hemtjänsten där 79-åriga Inger berättat om hur en anställd man förgrep sig på henne i hennes eget hem väljer nu kommunstyrelsens ordförande Olle Vikmång (S) att be om ursäkt.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Norrköpings Tidningar. Innehållet i podden är skapat av Norrköpings Tidningar och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.