Först ansågs han vara alldeles för mycket “bögig”. Sen tycktes han vara för lite. Om du frågar Carl-Oscar själv tycker han att hela samtalet om sexuell läggning och hbtq-rörelsen har tappat bort sig själv. Att den exkluderar många homosexuella. Att den inte över huvud taget har någon mångfald. Att PRIDE är rent av skadligt för barn.
Släpp dina egna åsikter en stund och lyssna på vad Carl-Oscar har att säga. Sen är det fritt fram att argumentera och debattera med honom. För vi behöver inte alla tycka samma sak.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Koopla. Innehållet i podden är skapat av Koopla och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.