Emil Wæraas, AKA Skinny E, er på besøk. Han forteller om depresjonen som gjorde at han bare lå og stirret i taket i halvannet år, hvordan økonomien raste fullstendig – og hvorfor han til slutt skyldte over 400 000 kroner til Skatteetaten i gebyrer alene.
Han snakker også om frykten for å bli gjenkjent, det å ha vært en rævva far og om å bruke alter egoet Skinny E som en måte å tørre å være seg selv på, og hvorfor han først nå – som tobarnsfar og snart 40-åring – føler at livet faktisk har landet litt.
Spørsmål kan sendes til @noraangeltveit på Instagram
Ønsker du å samarbeide med denne podcasten? Ta kontakt med kristin@snakk.as
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Simpl & Acast. Innehållet i podden är skapat av Simpl & Acast och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.