Frustrationen luftas efter några matcher som Everton vaskat. Truppen är för tunn, ytterbackarna för dåliga och anfallarna är inte ens tillräckligt bra för nå upp till att vara dåliga.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
SvenskaFans.com. Innehållet i podden är skapat av SvenskaFans.com och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.