Vad tycker du?
Avsnitt

5a. Läget på sjukhuset är värre än någonsin.

Dela

Del 1. I brist på sjuksköterskor stängs vårdplatser på Vrinnevisjukhuset. Har det gått så långt att patientsäkerheten är hotad? Ja säger sjuksköterskan Hedda Rundgren. Inte än, säger regionstyrelsens ordförande Marie Morell (M) när de möts i podden.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Norrköpings Tidningar. Innehållet i podden är skapat av Norrköpings Tidningar och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.