Vad tycker du?
Avsnitt

13. Niklas Borg vill få länets Moderater att ses och höras mer

Dela

Niklas Borg, kommunalråd i Linköping, väntas bli vald till östgötamoderaternas nye ordförande vid stämman i Finspång den 6 maj. Niklas Borg tycker att moderaterna tappat bort företagsfrågorna och vill göra Östergötland till landets bästa region för företagare.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Norrköpings Tidningar. Innehållet i podden är skapat av Norrköpings Tidningar och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.