Send a text

I avsnitt 3 undrar Andreas hur vänstern tänker kring Gig-ekonomin. Niklas försöker svara, om än inte för hela vänstern, så åtminstone för sig själv. Båda finner (åter) viss samsyn rörande välfärdsstatens roll. 

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Röd och blå-podden. Innehållet i podden är skapat av Röd och blå-podden och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.