Καθώς το 2026 έφτασε στα μισά της διαδρομής του, μια ομάδα Αυστραλών επιστημόνων βούτηξε στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής για να συμμετάσχει στο ετήσιο κολύμπι που σηματοδοτεί το χειμερινό ηλιοστάσιο. Η κίνηση αυτή αποτελεί έναν τρόπο για τα μέλη των αποστολών να αναλογιστούν το επιστημονικό τους ταξίδι και τα επιτεύγματά τους.