En gay i taget
Avsnitt

Att välja bort den du är för att få göra det du älskar

Dela

I detta avsnitt pratar vi om olika trauman vi som HBTQI+-personer går igenom och vad som sitter kvar alldeles för länge.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Amanda & Joakim. Innehållet i podden är skapat av Amanda & Joakim och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.