I veckans avsnitt av ”Så in i Själen”, så fortsätter jag att svarar på några av de lyssnarfrågor som jag inte hann med sist. Jag är så tacksam över alla fina brev i mailform som ni skickat in. Så varmt tack! I det här avsnittet får ni ta del av några av dem. Jag reflekterar också över känslor som kan uppstå i tiden vi lever i nu och så berättar om vilka avsnitt jag valt ut som sommarrepriser. Spännande avsnitt kan jag lova. Lyssna på ”Så in i Själen” där poddar finns.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
ACAST. Innehållet i podden är skapat av ACAST och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.