Tänk om man faktiskt inte vill bli befordrad? Uppåt är inte alltid framåt: vissa kliver medvetet ner en nivå. Men varför kan det kännas som att “jag trivs här” är svårt att säga utan att det ser illa ut? Och när är klättrandet faktiskt värt det?

🤓 Svårighetsnivå: 1/5

🔗 Länkar:

Scania stoppar distansarbete

Originaltråden på r/ExperiencedDevs (Reddit)

💬 Ställ en anonym fråga eller insändare som vi kan ta upp i podden!

💌 Håll kontakten med oss:

Discord

Instagram

Facebook

hello@developerspodcast.com

https://www.developerspodcast.com

Om du gillar podden får du gärna stötta oss genom att köpa vår merch, bli en Patreon, subscriba till podden eller skriva en recension!

★ Support this podcast on Patreon ★

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Madeleine Schönemann och Sofia Larsson. Innehållet i podden är skapat av Madeleine Schönemann och Sofia Larsson och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.