Vad är skillnaden mellan vanlig service och "Wow-service"? I detta avsnitt utforskar vi konsten att skapa oförglömliga kundupplevelser som inte bara uppfyller utan överträffar förväntningarna. Vi diskuterar hur du bygger en kundcentrerad servicekultur, vikten av effektiv kommunikation och hur du motiverar dina medarbetare att ge det där lilla extra. Ta del av praktiska tips, verktyg och inspirerande exempel från branschledare som Disney. Lär dig hur du kan omvandla dina kunder till lojala ambassadörer och ta din kundservice från bra till "Wow"!


Du kan gå hennes kurs hos oss idag!


https://akademins.framgangsakademin.se/courses/vagen-till-wowservice-emilie-loman


I samband med avsnittet erbjuder vi en rabattkod på 20% som gäller fram till 2024-10-14. Kampanjkoden är 'utvecklas20'. Erbjudandet gäller endast när du tecknar ett nytt medlemskap.


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Framgangsakademin. Innehållet i podden är skapat av Framgangsakademin och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.