Chris Bjuder In är en tanke, ett initiativ för just det; action! Det handlar om att jag samlar några av de absolut mest skarpsynta individerna från varje bransch, högt till lågt, från VD till säljare, från stora bolag till enmansföretag. Denna kris drabbar oss alla och ju mer vi samlas, desto mer kommer vi att kunna utbyta idéer och tankar som ger varje individ nya perspektiv och idéer till deras verksamhet. Det viktiga budskapet är; det är inte en tid för att ge upp eller att älta det som händer, det är tid för att samlas och att hjälpa oss själva genom att hjälpa andra.

I veckans program:

Vi tar upp det otroligt intressanta området "digitala köpbeteenden".

Tex pratar vi om hur man kan använda sociala medier och datadrivna strategier för att bla kunna öka konvertering och sin försäljning i alla olika former av företag!

Gästar gör:

Alexander Morad - VD - Bright Mind Agency

Sophia Rehioui - Grundare - Stockholm Strategic Laboratories

William Friman - Grundare - Stockholm Strategic Laboratories

Fokus för samtalet:

- Hur kan vi arbeta med sociala medier för att öka interaktiviteten med vårt företag?

- Hur använder man data på det mest optimala sättet?

- Varför blir data världens viktigaste råvara?

Stötta oss gärna på Patreon så att vi kan fortsätta göra vårt arbete:

www.patreon.com/chrisbjuderin

Var med på nästa webinarium här:

www.chrispettersson.se/chrisbjuderin

Chris Bjuder In är vanligtvis ett webinarium och ljudnivåer och ljudkvalité för podcasten kan därför variera kraftigt!

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Chris Bjuder In. Innehållet i podden är skapat av Chris Bjuder In och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.