I detta avsnitt pratar tjejerna om hälsa. Vad är i egentligen hälsa? De pratar om att det är insidan som speglar utsidan, och inte tvärtom. Tjejerna diskuterar hur man programmerar sina tankar på rätt sätt, hur man behöver möta sina känslor och bli vän med sin inre kritiker. Välkommen till ett spirituellt, lättsamt och lärorikt avsnitt! 

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Maja Bergling. Innehållet i podden är skapat av Maja Bergling och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.