Välkommen till ett insiktsfullt avsnitt där vi utforskar self service-världen med Sofia Alexus, CEO på Kundo!


Self service har länge varit ett hett ämne inom kundservice, men vad innebär det egentligen? Hur ska man skapa en bra servicemix som stärker kundupplevelsen och var börjar man?


I detta avsnitt delar Sofia bland annat med sig av:

🤝 Hur du, i en tid där servicemixen mellan assisterat stöd och självbetjäning förändras, kan bygga en effektiv mix för att bättre möta dina kunders behov.


💡 Hur AI kommer att revolutionera kundservice.


🚀 Konkreta råd om hur och var du ska börja när du ska implementera self service-lösningar.


Följ med oss på denna spännande resa in i framtiden för kundservice och få värdefulla insikter som kan transformera ditt företag!


Du kan kontakta Sofia här:

https://www.linkedin.com/in/sofia-alexus-2572407/


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Serviceproffsen Wowservice. Innehållet i podden är skapat av Serviceproffsen Wowservice och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.