I detta månadsavsnittet går vi som vanligt igenom vad vi spelat och våra tankar om bräd och rollspel och vad som händer i världen. Månadens spel är Let´s go to Japan. Vi pratar även om kvalitet kontra pris på brädspel.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Mindy Bräd & Rollspels Pod. Innehållet i podden är skapat av Mindy Bräd & Rollspels Pod och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.