Podden är tillbaka – med besked. Efter en lång och stundtals plågsamt varm sommar kommer en svalkande hockeypod. Jonathan Åhman och Niclas Heed är tillbaka i pod-kyffet och går under 45 minuter igenom vad som hänt i och runt VIK sedan mikrofonerna senast var påslagna. Samma ljudkuliss och samma mängd trams som ifjol. God lyssning.