I veckans avsnitt av Ash & Slay Podcast svarar Ashkan och Linnea på era lyssnarfrågor och hamnar som vanligt på flera sidospår längs vägen.Vi snackar om vad som hänt sedan sist, delar med oss av tankar från veckan och tar upp frågor om allt mellan himmel och jord. Tack till alla er som skickar in frågor och fortsätter att lyssna vecka efter vecka. Hoppas ni gillar avsnittet!

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör IAMASHKAN AB. Innehållet i podden är skapat av IAMASHKAN AB och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.