Första sommarlovsavsnittet är här och Åsskar börjar, såklart, med att sjunga lite fel. Gabriel fortsätter med att prata om midsommar och midnattssol i Norrland, innan dom läser upp massor av lyssnarinlägg med text till gurkaglass-sången och om tekniska fel med omröstningen. Därefter blir det massor av skojiga skämt innan Gabriel läser upp stöttande kommentarer som lyssnarna skrivit till varandra.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Frälsningsarmén. Innehållet i podden är skapat av Frälsningsarmén och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.