Här kan ni se hela den oredigerade sittningen vi hade på LLB den 1/10.
VI hade kul - hoppas ni också tycker det är kul och intressant. Det är VÄLDIGT nördigt, så är du inte inne på liveljud - speciellt historiskt sådant, så är det nog ingenting för dig. Tack för en trevlig stund Lars Wern och Björn Lehnberg!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
David Granditsky. Innehållet i podden är skapat av David Granditsky och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.