Kalle, Denis och Niclas snackar snabbt ner Cremonese-matchen för att sedan avhandla Celik-gate, Totti tillbaka i Roma men framförallt snacka upp mötet mot den gamla damen. Programmet avslutas även med ett "Doppio X". Trevlig lyssning!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
SvenskaFans.com. Innehållet i podden är skapat av SvenskaFans.com och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.