Kenneth Qfvarnström, Brainforest, är varumärkesstrateg, affärsdesigner och creative director på Brainforest. Den digitala transformationen i all ära men vad händer med människan när robotarna tar hand om rotjobben? Blir vi överflödiga zombies eller mästerliga hjältar? Upptäck vilka mänskliga talanger alla måste börja trimma för att möta den nya konkurrensen, förstå världen, sikta mot månen och därefter bygga en raket som hela organisationen kan lyfta med. Kenneth Qfvarnström har genomfört 100-tals fullskaliga varumärkeskoncept, kommunikationsstrategier och kreativa kampanjer. Utvecklade i mitten av 2000-talet endarwinistisk processmodell för hur ett varumärke byggs och kultiveras. Filosoferar till vardags kring hur människan kan utvecklas för att må bra i vår digitala biotop.

Intervju genomförd av Anna-Carin Eriksson och Tomas Jacobsson

Kontakt: [email protected]

Denna podcast är skapad av Think Do and Grow

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Think Do & Grow. Innehållet i podden är skapat av Think Do & Grow och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.