Nordmark Pod
Avsnitt

Släppa sitt ego och att vara olika saker - Åsa Orbison

Dela

Nordmark Pod får besök av artisten Åsa Orbison!

Det samtalas om och att:  Swedish Jazz Standards, Roy Orbison, Katrineholm, musikdrömmar på hyllan, den enda utan utbildning, som att träffa Forest Gump, Monica Zetterlund, Sakta vi gå genom stan, Louis Armstrong, sjunga på  svenska, Ulf Wakenius, 23 miljoner tittare, tänk så och var inte så hård mot dig själv, vi hade en brand, släppa sitt ego och att vara vare olika saker..

Mäktigt!

Produktion av Nordmark

Editering av Nordmark

Mix av Nordmark

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Per Nordmark, ALOADED. Innehållet i podden är skapat av Per Nordmark, ALOADED och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.